אם ארדואן ימשיך להשתלח בישראל, הפעילות הטורקית בירושלים תופסק

מוטי סבן No Comments on אם ארדואן ימשיך להשתלח בישראל, הפעילות הטורקית בירושלים תופסק

במועצה לביטחון לאומי מכינים תוכנית מגירה למקרה שארדואן ימשיך להשתלח בישראל. אם ההתבטאויות האנטישמיות ימשכו, העמותות של טורקיה במזרח ירושלים יפסקו ויגבלו עד אפס פעילות

ארדואן ונתניהו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר בחירתו מחדש של נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן, בירושלים זוכרים לנשיא העויין את מתקפת ההתבטאויות האנטישמיות נגד ישראל, במועצה לביטחון לאומי החושים לעצור את ההשתלחויות המבישות כנגד ישראל ולתת מכה במקום כואב לנשיא ארדואן.

במועצה לביטחון לאומי הכינו תוכנית מגירה שתגביל את הפעילות של ממשלת טורקיה במזרח ירושלים באמצעות הזרוע הרשמית שלה – ארגון הסיוע הבינלאומי בשם TIKA, שפועל בין השאר כדי לחזק את מעמדה של טורקיה בהר הבית ובבירה. טורקיה תידרש כעת לקבל כל אישור לכל פעולה. כך נחשף בחברת החדשות.

לא עוד אלה שבחודשים האחרונים התקבל מידע מודיעיני לפיו במשרדי העמותה TIKA בירושלים, התקיימו מפגשים עם אנשי התנועה אסלאמית וגם חשד כי עובדי העמותה העבירו מידע רגיש וכספים לחמאס.

השבוע התקיים דיון נוסף עם כלל הנוגעים בדבר, הועלתה גם דרישתה של ירדן והמערבות הטורקית הגוברת במזרח ירושלים. ההצעה נידונה ע"י הגורמים המשפטים ותהיה מוכנה לפעולה בכל רגע לבקשת ראש הממשלה.



0 תגובות